Ekskursija po Kauno oro uostą

http://lh3.ggpht.com/-674WN6R7QVA/Um7S3AOgC9I/AAAAAAAAA78/ELNLuqBqKUY/s640/557949_354518124683835_1285358761_n.jpgSpalio pabaigoje didelis būrys Dainavos ir Kalniečių skyriaus bičiulių rinkosi laikinosios sostinės oro uoste, gražią pirmadienio dieną visi susirinko į grupių susirinkimą, bei apžiūrėti patį didžiausią Lietuvoje pakilimo taką ir pamatyti kaip atrodo kasdieninis oro uosto darbuotojų darbas. 15 valandą prasidėjo susirinkimas kuris vyko tikrai išskirtinėje vietoje – skrydžių valdymo centre. Susirinkimo metu buvo pasiūlyti bičiuliai į Europos Parlamentą, bei aptarta politinė situacija Kauno mieste. Po svarbių dalykų sekė dar svarbesni, didelis bičiulių būrys leidosi į kelionę: pirmiausiai aplankėme skrydžių valdymo centrą iš kurio valdomi visi Kauno oro uosto skrydžiai, kiekvienas norėjo sužinoti kaip yra valdomi lėktuvai ir susipažinti su išties  sunkiu, bei įdomiu darbu. Kita apsilankymo vieta buvo Kauno oro uosto užkarda, joje buvo pristatyta Lietuvos pasienių punktai ir aktualios problemos Lietuvoje. Po tokių rimtų dalykų sekė kiek linksmesni, visi privalėjome praeiti aviacinės apsaugos patikrą, norint patekti į lėktuvų išvykimo vietą. Sėdome į autobusą ir pajudėjome link pačio didžiausio pakilimo tako Lietuvoje, jis paliko pati didžiausią įspūdį bičiuliams, įsijungus visoms lemputėms pakilimo takas tapo lyg 3 km ilgio kalėdinė eglutė. Ne ką mažesnį įspūdį paliko ir vienintelis Baltijos šalyse priešgaisrinės apsaugos automobilis. Pilni įspūdžių baigėme savo kelionę ir patraukėme namo. Norime padėkoti oro uosto darbuotojams, bei Sonatai Vitkuvienei ir Aurelijai Lankelienei už smagią ekskursiją.

Laurita Galinauskaitė

Daugiau nuotraukų čia.

Būry mes jėga!

https://lh3.googleusercontent.com/-vfK-5U7sUm8/Ukm6uAYxwVI/AAAAAAAAHlo/gvf-Uawd2N0/s720/1238216_10200639167974901_702030267_n.jpgTokiu šūkiu pavadintą sąskrydį Romos ir Eimonto Zalensų sodybos „Gegužinių slėnyje praėjusį šeštadienį surengė Lietuvos socialdemokratų partijos Kauno miesto skyrius. Į renginį  sugužėjo keli šimtai partijos bičiulių, nemažai svečių iš Seimo, Vyriausybės, kaimyninių savivaldybių.
Sąskrydį pradėjusi LSDP Kauno miesto skyriaus pirmininkė, Seimo narė Orinta Leiputė pasveikino susirinkusius, pasidžiaugė gausėjančiomis skyriaus bičiulių gretomis, palinkėjo visiems sėkmės įvairiose varžytuvėse, gerų įspūdžių. Atidarymo iškilmėse skambėjo partijos himnas, dainavo ką tik pasibaigusios vasaros pradžioje socialdemokratų sąskrydyje susikūręs choras „Raudonoji rožė“ ir jo solistė Jovita Murauskaitė.

Rinkuškiai – alaus kelias

http://lh5.ggpht.com/-I7Pq5sY8Vfc/UaPFeOCJC-I/AAAAAAAAAwE/gq3KfpSc1WE/s640/988295_289636367838678_942155303_n.jpgLSDP Kauno miesto skyriaus bičiuliai su Lietuvos Respublikos Seimo nare Orinta Leipute  praėjusį savaitgalį lankėsi Biržų rajone, Rinkuškėse. Biržų kraštas jau nuo seno – vadinamas Šiaurės Lietuvos perlu. Biržai garsūs savo istorine praeitimi, vandens telkinių gausa, vietinių gyventojų svetingumu ir alaus natūralumu.
Atvykę į Rinkuškius aplankėme modernią  alaus daryklą „Rinkuškiai“. Ekskursijos metu bičiuliai buvo supažindinti su alaus gaminimo procesu, priminta alaus gamybos istorija, degustavome alų ir vaišinomės užkandžiais. Alaus daryklos gidė pasakojo, kad Rinkuškių  kaime alų anksčiau  darydavo kiekviena šeima, Rinkuškių gyventojai turėdavo savo alaus gamybos  technologiją, kurią perduodavo tik sūnums. Senosios aludarystės tradicijos išsaugotos iki šių laikų.

Darom 2013

https://lh3.googleusercontent.com/-30uFnLsdgs8/UY45IaqzyfI/AAAAAAAAD7Y/dBjAzfFJ3RA/s720/260233_4881178440584_570059264_n.jpgAkcija „Darom“ Lietuvoje pirmą kartą suorganizuota  2008 m. pavasarį. Pirmąja ambicinga akcija siekta padaryti Lietuvą švaresne, 2012 m. Akcija pirmą kartą suorganizuota šimte pasaulio valstybių, todėl įgavo globalaus judėjimo vardą – „Let’s Do It World“. Aplinkos gražinimo diena „Darom 2013” visoje Lietuvoje vyko gegužės  11 d.  Šiemet ypatingas dėmesys buvo skiriamas už miesto ribų esančių nelegalių sąvartynų ir atliekomis užterštų teritorijų registravimui bei tvarkymui.
Prie  „Darom 2013” prisijungė parlamentarė Orinta Leiputė ir LSDP Kauno skyriaus Kalniečių, Dainavos ir Pramonės grupės.  Nuo pat ankstyvo ryto  susibūriavę prie Eigulių kapinių kibome į darbus. Rezultatus galite pamatyti čia.